snuttegubbe

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av mia pekkarinen - 5 februari 2010 23:15

Känner mig så fräsch nu! Kom precis ur duschen   .

Barnen sover, underbart att se dom ligga i sina egna sängar och snarka.. hihi.

Ska strax lägga mig med, inte bra att sitta uppe såhär sent!

Men lite korfattat om dagen först.

Promenerade till BB idag med barnvagnen. Kom precis i tid.

Marcus undersöktes och hans hörsel va OK!

Efter kontrollen så promenerade jag ner mot stan. Kämpade som en dåre i snön!

Nere i stan så sprang jag in på f-kassan fort. Sedan in på H&M.

Köpte med mig Dove hudlotion, Dove deo och läppbalsam.

Sedan mötte jag upp Niklas. Hämtade ut mina linser hos optikern,
Och sedan efter det gick vi och fikade.

Kl 5 så sa vi hejdå. Niklas gick mot sitt tåg och jag började promenera hemmåt.

När jag kom hem så va de bara att mata båda barnen och sedan sitta framför tv:n och ta de lungt. Jag va verkligen helt slut efter promenaden ner till stan och hem!


Ja, nu vet ni vad jag sysslat med under dagen.

Imorrn däremot.. Blir en lugn hemma dag, förhoppningsvis!
Känner att jag behöver en vilodag från allt springeri på stan. hehe.


Godnatt, nu är det läggdags för min del.

Hörs imorrn!

Av mia pekkarinen - 5 februari 2010 09:01

Idag ska Marcus hörsel-testas, vi har en tid kl 13.00 på BB.

Efter det så ska jag och grabbarna ner till stan.

Har ännu mera papper att fixa med. Så de blir att springa till Banken idag igen.

+ F-kassan med.

Sen så kommer Niklas in till Borås idag, dock inte hem till oss.

Han ska ner till sin pappa i Småland.. Han tar tåget från Borås.

Så jag och barnen ska passa på att ta ett fik med Pappa Niklas!   .

Sedan blir de raka vägen hem igen.

Inte bra att vara ute för länge med barnen när de är såhär kallt   .


Men vi hörs senare, för nu så ska jag mata William. Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards