snuttegubbe

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av mia pekkarinen - 20 februari 2010 17:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av mia pekkarinen - 20 februari 2010 11:15

Haha, idag är jag hellt frisk. Mår varken illa eller spyr. Konstigt nog hade jag "magsjuka" i 1dag?.. ne funderar på om jag åt något olämpligt i förrgår så att jag blev illamående och kräktes? För idag har jag inga som helst symptom på magsjuka. Goodie Goodie!


William blir bara bättre och bättre. Och nu så börjar han bli sig själv allt mer. Han orkar t.o.m springa och leka nu! Då vet man att vår William är tillbaka! haha.


Igår var jag ute med hunden, i SNÖSTORMEN! WOW vad mycket snö.

Jag hade snö upp till knäna när jag kom utanför dörrn,
och de va riktigt kämpigt att gå.
Men får väll se de från den ljusa sidan, lite extra motstånd ger mer muskler   .
De roliga var att de va två fotografer ute samtidigt som mig. Och de fotade motorvägen/bron. Hoppas inte att de tog bilder på mig och Nanne. haha!
Fotograferna var från BoråsTidning.. Hm, ska nog kolla deras tidining för att vara säker på att jag INTE kommit med! Haha, OM jag kommit med, då lär de inte vara någon vacker syn!   . haha.


Idag så tar vi nog en sväng till affären lite senare. Om de skottat bort all snö så att vi kommer ut med barnvagnen. Sen blir det Melodifestivalen ikväll. Kul!

Hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards