snuttegubbe

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av mia pekkarinen - 4 februari 2010 19:42

Mitt humör just nu är as kasst!
Jag är super irriterad på alla och allting..

De är så mycket jag vill, men som inte går att fixa.
De är just de som gör mig knäpp!

Jag vill flytta hemifrån, vara för mig själv med barnen.

Här hemma hänger min mamma efter mig som en svans.

Som hon brukar säga, " Går det bra, ska jag hjälpa dig".

Snällt av henne, jag vet! MEN!, jag vill vara för mig själv oxså.

Vill inte ha henne efter mina barn eller mig. Vill göra saker utan att ha henne stående en halvmeter bakom hela tiden!.
Hon förstår verkligen inte att jag är en STOR TJEJ nu!

Knäppa mamma!  .

Ska ta och lägga mig tidigt har jag tänkt.
Barnen sover redan. Och min mamma är iväg och sitter barnvakt hemma hos syrran. Så jag är helt själv typ. Känner mig rastlös! höhö.

Ne, Säger väll godnatt nudå!   .

Av mia pekkarinen - 4 februari 2010 15:33

Sanna kom igår, sent efter jobbet. Och hon sov över tills idag.

Stackare som fick gå upp tidigt, hon började jobba vid 7 tiden.

Tänk sen när man själv ska börja jobba, jag kommer vara helt slut!!    .


Idag har jag vart nere i stan och fixat med en massa papper.

Hade med mig båda barnen, William i sittkärran och Marcus i bärsèlen.

Min mamma hängde oxså med, och hon passade grabbarna medans jag solade.

(Jag ska ju sola 1gång i veckan för att hinna få en fin bränna till sommarn).

Efter flera timmar i stan åkte vi hem igen.

Barnen sover, och jag har oxså lust att lägga mig och vila en stund.


Men vi hörs ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards