snuttegubbe

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av mia pekkarinen - 1 februari 2010 20:32

Idag har de knappt hänt någonting.
Jag har bara vart inomhus och busat med grabbarna.

Tog även en snabb-dusch nu på kvällen. Känner mig frääääsch nu!   .


Sanna är här, och hon ska sova över. Kul!

Dock ska hon dra iväg tidigt imorrn då hon ska jobba.


Föresten, Jag ska börja träna på ONYX.

Man ska ju inte anstränga sig för mycket under de första halvåret efter förlossningen, de är tydligen inte bra.

Men jag ska ta de lungt. De finns speciella träningspass för nyblivna mammor.

Har ett mål, Att innan sommaren gått ner all överflödig fett och att jag har fått mer ork. Tror inte de ska vara såå svårt att nå dessa mål, på ca. 5-6månader.

Kommer att ha en personlig tränare, som bara kostar några få hundra extra.

Han/Hon kommer få peppa mig till max, för jag SKA bli smal till sommaren!   .


Vi hörs imorrn!!

Av mia pekkarinen - 1 februari 2010 10:08

William är en expert på att skaka rumpan och dansa galet.

Vet ni hur man får sina barn att dansa? Jooo..

Man sätter på en bra låt och sedan dansar man själv, då gör barnet likadant.


Jag och William brukar oftast dansa till liknande musik som denna.

(Pippi låten nedan fick jag nyligen, den har vi bara dansat till 1gång, hehe).


Ps. Lyssna på hela låten. Inte bara de tråkiga i början!!!

Släng gärna en komentar om vad ni tycker   .

Själv tycker jag att den är as nice, fick den utav Niklas. Tack älskling!!



//Hörs lite senare, nu är de frukost-time.

Ovido - Quiz & Flashcards