snuttegubbe

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av mia pekkarinen - 11 februari 2010 22:16

Pojkarna sover så jag passar på att sitta vid datorn lite.

Marcus somnade lite för tididigt nu, han brukar vanligtvis somna vid 22.00

Så nu får vi se hur tidigt han vaknar imorrn bitti!

Han brukar sova mellan 22.00 till kl 06.30-07.00, Men nu får jag hålla tummarna att inte hans sovrutin rubbas allt för mycket!

William däremot somnade när han skulle, dvs kl 20.00
Och han lär inte vakna förens 07.30 ungefär.


Egentligen borde jag kanske inte sitta här, utan sova oxså.

Brukar lägga mig tidigt, så att jag får mycket sömn om nätterna!
Annars orkar jag inte med dagen därpå.


Nog tjötat. Idag har de knappt hänt något.

Fick hem min Almnacka med bilder på pojkarna. Den blev skit söt!

Ne, nu ska jag lägga mig.. ögonen går i kors. haha.

Imorrn blir det att sola, får dra med mig någon.

Niklas kommer inte imorrn, utan på söndag - alla hjärtans dag.

Annledningen till varför inte Niklas kommer imorrn vill jag inte gå in på.

Men kan kort säga att min mamma inte vill det.
Och jag har inte mycket att säga till om när jag fortfarande bor hemma.

Så bara att bita ihop tills på söndag!

Godnatt!

Av mia pekkarinen - 11 februari 2010 11:59

Idag byter jag mobilnummer.

Jag skickar ut min nya nummer till alla som vill ha via PM på bilddagboken (tretillfyra).

Eller via msn, så fråga där!

Av mia pekkarinen - 11 februari 2010 10:37

Sorry för den dåliga uppdateringen igår! Datorn la av.

Men de hände ändå inget speciellt igår så ni har inte missat något   .


Satt inomhus hela dagen igår, men idag ska jag ut en sväng.

Måste verkligen komma utanför lägenhetens väggar! Börjar må dåligt här inne!

Fast de är typ 14minus hos oss, så barnen får inte gå ut.. typiskt.

Får väll fråga mamma snällt om hon kan se efter barnen när de sover.
Så kan jag ta en sväng med hunden, eller gå och handla. Bara jag får frisk luft!


Vet ni vad William börjat med?

Varje gång Marcus gnyr/gråter/skriker så kommer William med sin napp till honom. Hehe. De ser verkligen super gulligt ut!

William är typ som lillpojken i alvedon-reklamen (slänger nappen till bebisen).


    
(Om ni undrar vad William har på armen så är de en elefant-tatuering som han fick från bvc när han hade tagit 1års-vaccinet).


Ovido - Quiz & Flashcards