snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Nu är jag igång ppå allvar!

Av mia pekkarinen - 13 mars 2010 10:50

Idag gick vi upp runt halv 9.

Niklas ska ha match idag så han skulle bli upphämtad lite över 10.

Vi gör iordning barnen, äter osv. Sedan tar vi en promenad till sjukhuset.

Niklas blir upphämtad utav sin polare, medans jag går hem igen.

Bra med motion, räknade ut att jag promenerade ca 3km. I Rask takt med!

Nu har jag säkert förbrännt en hel del! Goodie Goodie!


Får inte glömma att jag gjorde 100 situps (stavning?) igår kväll.

Och baraför det så har jag världens träningsvärk i magen.. aj aj aj!

Men de ska inte hindra mig från att träna eller göra mina vardagliga saker.

Så nu ska jag göra mina 50 situps, och sedan 50 ikväll innan jag lägger mig!


Jag är verkligen igång på allvar nu! Jag vill så gärna få tillbaka min kropp.

Vill inte ha min kängru-påse till mage! Den bara hänger, haha.

Till sommaren ska jag bannemig ha en fast mage + gått ner i vikt!


Nu vakna William, Vi hörs!

 
 
Aimee

Aimee

13 mars 2010 18:39

Jag satt på bussen hem så det var inte så lätt att se mig :P Du gick nog med Jenny..

http://taffurelli.se

 
sandra-mamma till isabelle och gravid med nr 2

sandra-mamma till isabelle och gravid med nr 2

14 mars 2010 09:26

Glöm inte rygglyften så du tränar magen å ryggen lika mkt =)

http://www.mammatillisabelle.blogg.se

 
malin

malin

14 mars 2010 23:51

lycka till med träningen! :):)

http://imlivingthedream.blogg.se

 
Erica - 18år & Mamma till Neo, snart 1år

Erica - 18år & Mamma till Neo, snart 1år

15 mars 2010 15:03

Jag har gått ner alla mina grav kilo som jag vill gå ner, men en fråga.. har du en aning om hur själva "häng magen" försvinner? :)

http://mammaerica.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Presentation

Bloggar om livet som 18år och tvåbarnsmamma.

William 08.11.25
Marcus 09.12.30

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards