snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Träffa Pappa Niklas.

Av mia pekkarinen - 5 februari 2010 09:01

Idag ska Marcus hörsel-testas, vi har en tid kl 13.00 på BB.

Efter det så ska jag och grabbarna ner till stan.

Har ännu mera papper att fixa med. Så de blir att springa till Banken idag igen.

+ F-kassan med.

Sen så kommer Niklas in till Borås idag, dock inte hem till oss.

Han ska ner till sin pappa i Småland.. Han tar tåget från Borås.

Så jag och barnen ska passa på att ta ett fik med Pappa Niklas!   .

Sedan blir de raka vägen hem igen.

Inte bra att vara ute för länge med barnen när de är såhär kallt   .


Men vi hörs senare, för nu så ska jag mata William. Hejs!

 
 
Rickard johnsson

Rickard johnsson

5 februari 2010 12:44

Hejsan .. Hoppas allt är väl med dig. tänkte bara kolla med dig om inte du kan länka till mig.


Länkkatalog

http://www.addlinks.se

 
Ingen bild

johanna (älskar din blogg)

5 februari 2010 19:54

va jag förstått det som var william planerad o alltså körde ni säkert oskyddad medvetet :) men med marcus? sprack kondomen eller va hände för han va inte planerad väll? du behöver inte svara om det känns privat. kram på er! :)

 
Ingen bild

johanna (skrev här ovan)

5 februari 2010 19:55

johanna här igen.. kan du skriva svar i kommentarsfäletet? :) på min fråga.

 
Camilla

Camilla

5 februari 2010 22:10

Tack så mkt! Gillar din blogg med. Tufft att vara mamma till 2 vid så ung ålder =) Har din familj varit mkt stöttande och så? Jag är 26 och har 2 pojkar på 2 och 4 år =)

http://millerillan.bloggplatsen.se

 
Mia, 17år och mamma  till William och Marcus

Mia, 17år och mamma till William och Marcus

5 februari 2010 23:13

Svar till Johanna.

Ja William var planerad. Vi försökte i 4månader innan jag blev gravid.
Marcus däremot va inte planerad. Eller de beror på hur man ser på saken.
När William va 2månader gammal fick jag återigen babyfeber och ville direkt skaffa en till. Kände bara "nu eller aldrig mer". Övertalade Niklas om att försöka skaffa ett till barn, och han gick med på det. Så vi försökte i 2månader. Men inget hände. Jag blev jätte ledsen och såg mig själv som misslyckad. Då bestämde även jag och Niklas att vi skulle vänta med baby nr2, och istället ägna tid åt William och varann.
Dagarna gick och jag bokade tid för efterkontroll, där bestämde jag mig för att ha spiral. Men skulle återkomma när min mens kommit tillbaka.
Jag och Niklas var under den tiden noga med att skydda oss med kondom.
Och vi vet inte hur Marcus har blivit till, men troligtvis genom att kondomen haft en liten spricka eller något?
För kondomerna va "halv-gammla", haha.. de hade nog stått i skåpet i nästan 1år..

Hoppas du fick svar på din fråga.
//Kram, Mia

http://www.snuttegubbe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Ovido - Quiz & Flashcards