snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Snö Snö Snö

Av mia pekkarinen - 23 februari 2010 09:40

Godmorron på er.
Natten har varit sämre än sämst. William har haft mardrömmar och vaknat upp med jämna mellan rum och gråtit och varit rädd. Marcus har varit hungrig, trots att jag suttit och ammat halva dagen innan och sent på kvällen. Han vaknade säkert 2-3gånger i natt! Inte likt honom! Jag tror min mjölk börjar minska? Fan!


Nu på morronen så kommer mamma med ett jätte roligt föreslag, att vi ska åka och shoppa. Men jag vet inte om jag vill hänga med, tror inte min ekonomi tillåter det. Jag ska ju ge 5000kr på torsdag till syskonvagnen, sedan så måste ju jag ha minst 2000kr kvar till barnen och lite pengar till mamma med.

Så ne, de blir nog bara att stanna hemma idag då.. Tråååååkigt!


Vart köper ni era möbler?

HAHA, är det IKEA som gäller för alla eller?!   

 
 
vincent- mamma till vincent

vincent- mamma till vincent

23 februari 2010 10:24

Möbler har vi köpt på Ikea och jysk :D,
Billigt och bra ställen =)

http://vincentsmamma.blogg.se

 
Madde - Isabelles mamma

Madde - Isabelles mamma

23 februari 2010 12:50

Jaha! Varje måndag, de var som fan! :D Bra att veta, och jo kanske kommer nästa måndag eller måndagen därpå och hälsar på med Belle! :D

Oh fy fan, de låter inte alls kul /: Hoppas på att Belle inte blir smittad eller jag isåfall :o Skulle inte vara det roligaste eller bästa nu. Men vi ses väl på hulta snart antar jag, haha :)

Kram Madde

http://Ellybus.blogg.se

 
Heléne - mamma till Alexander

Heléne - mamma till Alexander

23 februari 2010 15:27

Våra nyaste möbler kommer ifrån Ikea, hehe. Annars så har vi köpt allt annat begagnat :)

http://renrot.blogg.se

 
sofi - 19&gravid

sofi - 19&gravid

23 februari 2010 17:40

Kan ju rekomendera IKEA men JYSK.. uch, jag tycker bara att det trillar isär, blir snett eller rangligt. Då är har IKEA bättre priser och kvalitet :)

http://makkapakka.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

23 februari 2010 22:33

Vi handlar det mesta på IKEA, klart bäst priser och kvalitet + att dom har så mkt snyggt ;) handlar inget på jysk, deras kostar ungefär lika men går sönder lättare... sämre kvalitet.

Såg inga bilder ;P jag har lagt upp vinterbilder i min blogg iaf :) på all snö! Haha

http://millerillan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Ovido - Quiz & Flashcards