snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

usch va kallt.

Av mia pekkarinen - 22 februari 2010 11:08

Idag är jag jätte pigg och glad! Har massa extra energi känner jag.

Nästan så att jag skulle kunna springa jorden runt   . haha!


Jag följde Niklas till bussen tidigt på morronen. Hans mamma ville ju inte hämta honom, och han ville hem. Det är lixsom ingen idè att ligga här och spy.

Så han bestämde sig för att ta bussen hem, stackare..

Men han mådde faktiskt lite bättre idag, så vi får hålla tummarna för honom att bussresan gått bra!<3

Själv sprang jag fort till HultaFamiljecentrum (bor typ 5min därifrån), lämnade ett viktigt papper till ledaren Lena som håller i "ungaföräldrar-gruppen".

Lena är snäll och hjälper mig med smått och gott just nu. Fylla i viktiga papper osv, jag är verkligen ur kass när de gäller blanketter som ska hit och dit. hehe.
Och min mammas svenska är inte den bästa   ..

Så ibland är de faktiskt bra att ha Lena tillhands!


Efter att jag va klar där sprang jag och laddade mobilen snabbt i affären brevid.

Sedan fort hem.

Nu är jag hemma, båda grabbarna är i sina sängar.William har förmiddagsvila, och Marcus sover.

Fan att de ska vara så kallt ute, annars så hade jag kunnat ta med barnen ut på en promenad. Känner mig så rastlös av att bara sitta inomhus och glo.


- Jag längtar efter sommaren.. Åååh, sola, bada & leka med barnen.

Jag kommer nog vara ute hela dagarna (när vädret tillåter), har ju syskonvagn, och inga tider att passa i sommar. Jag kommer verkligen att njuta av varje sekund!! Och bäst av allt, Sommarlov! Haha, jag är ju ledig varje dag, men Niklas har ju sommarlov och då ska vi hitta på en massa kul tillsammans! Kuuul ! . Ne nu får jag sluta dagddrömma, sommaren kommer när den kommer. hehe.

 
 
Madde - Isabelles mamma

Madde - Isabelles mamma

22 februari 2010 12:40

Hej! Tänkte fråga en sak, hur länge håller unga föräldrar grupperna på? Tänkte på om dom håller på i veckor eller så? :) Hade viljat komma om kanske två veckor och hälsa på med min lilla snurpa! Kram kram, hoppas allt är bra!

namn: ellybus
lösen: me10

:)

http://Ellybus.blogg.se

 
Aimee

Aimee

22 februari 2010 14:37

Det kommer bli kanon sommar..Tycker jag iaf efter den här vintern =P

http://taffurelli.se

 
Camilla

Camilla

22 februari 2010 21:11

Vad tråkigt att du och killen din också blivit sjuka =/ läste det nu då jag inte varit inne över helgen. Har ni fått lika mkt snö?? Jag skulle jobba igår men kom inte iväg, bilen var totalt insnöad =/ hoppas att du haft en trevlig helg i övrigt. Tyckte de lät lite konstigt att inte hans mamma hämtade, jag skulle alltid hämta mitt barn om dom frågade mig, speciellt om man är sjuk! Kram

http://millerillan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Ovido - Quiz & Flashcards