snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Såklart! Vafan trodde jag?

Av mia pekkarinen - 19 februari 2010 12:50

Fy Bubblan vad dåligt jag har sovit i natt.
Har vaknat med jämna mellanrum, upp för att spy! Jag har blivit magsjuk.

Jag som trodde att jag kunde komma undan, men nepp..

William däremot börjar friskna till rätt ordentligt. Han dricker och han äter i små mängder. Han leker och är vaken för det mesta nu. Men han är inte helt frisk ännu. De dröjer nog ett par dagar till innan han är helt återställd.


Nu undrar ni säkert hur de är med Marcus? Joo.. Kan berätta att han hittills bara är förkyld, och jag hoppas innerligt att han slipper magsjukan. För jag vet faktiskt inte hur man ska bära sig åt när man har en två månaders gammal bebis som är magsjuk! Man kan ju inte ge dem sockervatten eller något? Någon som vet hur det funkar?


Niklas är iallafall här nu, hjälper till med barnen och allt praktiskt som inte jag orkar med. haha!
Vi ska nog bara va hemma och ta det lungt idag. Så att jag och barnen får vila. Ikväll blir det att sitta framför tv:n och se på Let´s Dance.

Hörs så fort jag mår bättre! Hejs.

 
 
Ingen bild

Nlla

19 februari 2010 13:24

Så små barn som marcus blir sälla magsjuka i så fall bara väldigt lösa i magen... Hoppas attt du snart bli bra och att ni kan ut och gå med den nya vagnen när den kommer...=)

 
Jenna

Jenna

19 februari 2010 17:21

Åååh stackare ! :(

Krya på dig gumman
/Kramar

http://Babyfeber.bloggplatsen.se

 
Johanna - mamma till Leia

Johanna - mamma till Leia

19 februari 2010 23:33

uschdå, krya på dig! :)

http://johannaostblom.blogg.se

 
malin

malin

20 februari 2010 08:49

hej hej.. stackare :( krya på dig.

tror inte du behöver vara orolig över marcus de små kan ha det utan att man märker det, brukar vara lidrigare :) knappt man märker det.. :)

kram kram

http://fammakhzomi.blogspot.com

 
josefine

josefine

20 februari 2010 09:25

huu jag vet hur det känns vi var oxå magsjuka hela dagen igår Alicia oxå som oxå bara är två månader :S .. det är inte roligt hoppas ni blir friska snart vi är bättre redan idag

http://www.aliciasmamma.bloggplatsen.se

 
Linn-Lay

Linn-Lay

20 februari 2010 10:31

äntligen helg :D
hoppas du får det trevligt:D

http://linnlay.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Ovido - Quiz & Flashcards