snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

William mår bättre.

Av mia pekkarinen - 18 februari 2010 10:45

William älsklingen har inte spytt något sens igår kväll.

Och han har ätit som en häst! Stackare helt utsvulten!

Men nu går de iallafall åt rätt håll, han spyr inte och han äter. Han har t.o.m orkat busa och läsa böcker. (William älskar böcker, han kommer bli smart! haha).


Haha, vet ni vad William lärt sig? Joo.. göra Kullerbyttor!! (stavning?).

Lyckades fota honom i sängen:

  
Och för att de inte ska bli orättvist att jag bara fotar William,
Så tog jag ett på Marcus, dock halv-sov han. hihi.
  

Efter många många MEN, så har jag valt att sälja Williams ligg/sittvagn.

Ville så gärna ha kvar den livet ut, haha. Nemen jag är verkligen stört kär i den. Vagnen har varit som en dröm. Enkel att köra, oavsett om de vart 10cm snö eller grusväg. En monstervagn som klarat allt! haha.

Färgerna på vagnen dessutom, de ger en HEL DEL BLICKAR när man kör i stan.

I början kunde jag inte förså varför alla glodde på mig/oss.

Men efter att folk börjat komma fram och ge komentarer om hur fin vagnen var, så har jag förstått att folk glor baraför att
VI HAFT DEN SNYGGASTE VAGNEN I HELA SVERIGE!   .
Vi återgår till säljandes *snyft*

Jag har inte satt något direkt pris, utan den som är intressead utav att köpa får skicka ett mail till mig (mia_niklas@hotmail.com) och sedan skriva ett bud, ja Ni vet själva. haha.

De går bra att maila om man har frågor oxså.

 

Bilder på vagnen har ni nedan. (Och visst går det att köra en pojk i blommig).



Mycket utrymme!! William hade sin liggdel i 7-8månader!
(De finns ett ryggstöd i liggdelen med! smart).
  

    

 
 
Jenna

Jenna

18 februari 2010 11:19

Den är sååååå fiiin åh jag vill bara ha den! :D
Hihihi (a)
Alltid bra att ha en vagn tills man får barn vem vet när det händer liksom ;)

http://Babyfeber.bloggplatsen.se

 
Nichole

Nichole

18 februari 2010 12:00

tänk på att när william blir större så kan du fortfarande behöva en vagn till marcus.

http://ikkki.wordpress.com

 
madde

madde

18 februari 2010 15:14

Jag har tidigare gått ner 23 kg med cambridge soppor men gick upp väldigt mycket när jag började jobba igen efter mammaledigheten, blev för mycket stress så jag slarvade med allt.... så nu tar jag något cambridge soppa ibland och försöker hinna röra på mig.. det är ju så svårt men vi kan ju stötta varandra :)

http://mhaglund.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Ovido - Quiz & Flashcards