snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Melodifestivalen.

Av mia pekkarinen - 13 februari 2010 21:59

William och Marcus sover så sött just nu.

Fick faktiskt sitta och titta på melodifestivalen helt i lugn och ro.

Lite ovanligt, brukar annars alltid vara någon som gnyr och är gnällig. hehe.

Idag tyckte jag att melodifestivalen va lite tråkig. Dåliga låtar...

Eller aa, jag gillade 4:an och 5:an, ingen aning vad bidragen hette! haha.

Men 5:an kom iallafall med till andra chansen.. dock åkte 4:an ut.


Jag vill ha bra kondition. Men jag orkar seriöst varken jogga eller springa.

Gå däremot.. de kan jag göra flera km .. t.o.m upp mot en mil eller mer.

Men jag vill kunna tycka om att springa, billig och effektiv träning ju!

Hur fan ska jag göra?.. någon som har förslag?   

Kanske skaffa rullband?, de kanske inte är lika jobbigt att springa då..?.


Jaja, Nu ska jag sova! God natt.

Imorrn kommer Niklas tidigt! Gud vad jag längtar.
Ska pussa honom hela dagen! Ååh

 
 
Ingen bild

Karro

14 februari 2010 12:28

Du måste göra träningen till en kul grej! Sedan är det ju inte bara springning som tränar upp din kondition. Man måste hitta sin träningsform, vad man själv tycker är kul!

Lycka till :)

 
Ingen bild

:)

15 februari 2010 15:39

det är minst lika bra träning med en rask promenad som att jogga. om det ska ge samma effekt att jogga/springa måste man ju ha grymt bra kondition, annars orkar man ju inte alls långt. sats på snabba promenader tycker jag, det är ju dessutom skonsammare för kroppen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Ovido - Quiz & Flashcards