snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Hm.. Ge mig tips!

Av mia pekkarinen - 10 februari 2010 11:09

Bra start på dagen! Barnen har varit som små solstrålar, Skrattat & Varit glada!

Vissa dagar känns bara så tråkiga och tunga, men när barnen skrattar och man ser hur glada de är och hur bra de mår.. Då glömmer man av allt dåligt!

Idag mår vi även bättre, allihop faktiskt.

Barnen är fortfarande små snorungar.. men jag kör på med näsdroppar,

Så vi får hoppas att de snart är väck.


Idag vill jag ut och gå en sväng. Vet inte vart, men bara jag får komma ut.

Kanske drar och handlar med barnen lite senare. Lagom runda.


Jag sitter helt tom i skallen och bara skriver massa onödig skit om dagarna.

Kan inte ni ge mig tips på vad jag kan skriva om?

Vad vill ni att jag ska skriva mer/mindre om?

Komentera, så jag kan göra bloggen ännu bättre!   .


Vi hörs senare!

  

 
 
Ingen bild

Marie

10 februari 2010 11:56

Hej=)
Jag tycker det är mysigt att läsa om var ni gör på dagarna o så=)
Men vad jag är lite mer nyfiken på det är hur william tycker om att ha en lillebror?
Kram

 
nea

nea

10 februari 2010 12:29

Hej! Kan du inte berätta lite om hur du fick veta att du var gravid? Dina tankar om det? Hur omgivningen reagerad och sådär :) Du kanske har skrivit det men.

http://nealiten.blogg.se

 
Aimee

Aimee

10 februari 2010 12:47

Har ni haft tid att hämta ut syskonvagnen än? För jag vill gärna se bild på den =)

http://taffurelli.se

 
Heléne - Mamma till Alexander´09

Heléne - Mamma till Alexander´09

10 februari 2010 13:10

Du kan gärna berätta om storebrorsan hittar på någe bus om dagarna :)

http://renrot.blogg.se

 
Miia

Miia

10 februari 2010 14:30

jag tycker du skriver b ra som du gör nu.bara att du ska lägga in mer bilder:)kram

http://miiakontio.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

10 februari 2010 16:27

Tycker ungefär som dom ovan som redan kommenterat =)
Dock har jag en sak som inte är nämd. Niklas. Det hade varit kul att höra lite om vad han tycker som tvåbarnspappa och hur han är med barnen osv :)
Kram

 
Lina K

Lina K

17 februari 2010 07:00

Riktigt söt bild!!! =) Skriv om alla konstigheter som händer, sägs under dagen? =) Behöver inte vara så seriösa grejer alltid =)

SV: Tack snälla, vad kul att höra!

http://eimk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Ovido - Quiz & Flashcards