snuttegubbe

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Min nya ringsignal på mobilen!

Av mia pekkarinen - 31 januari 2010 19:27

Dagen har varit hur kul som helst!   .
Syrran och hennes barn var här på besök. Vi åt semlor och pratade en massa.

Sedan åkte syrran hem, och Efter någon timme så åkte även Niklas hem.

Sanna stannade hela kvällen, och vi hade de riktigt trevligt. Tycker jag.
Medans Jag satt och ammade Marcus så satt Sanna och pärlade med mina nya saltvatten-pärlor. Sannas armband blev riktigt Nice!   .

Nu är man ensam hemma med barnen igen.

Men imorrn dyker Niklas upp igen, han ska sova över måndag till tisdag.

Mer händer nog inte för ikväll.
Ska bara ta de lungt och njuta av ensamtiden när båda barnen sover.
Imorrn blir de inte UngaFöräldar, för kallt utomhus.


Min nya ringsignal på mobilen, haha.. Vad säger ni om den?
Vet inte varför, men den är bara så sjukt kul!   .

 
 
Ingen bild

Sofie (TiFi)

1 februari 2010 00:29

Vilken klockren låt! Skrattar så jag väcker hela huset här hemma xD

 
Ingen bild

n

1 februari 2010 07:28

haha xD

 
Ingen bild

Emmelie - Alexanders mamma

1 februari 2010 09:23

Haha, fyfan va kul!! XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 23:40

Från och med nu så kommer jag att blogga på blogg.se igen!Så ni är välkommna att följa vår vardag på: http://snuttegubbe.blogg.se/ //Kram, Mia ...

Av mia pekkarinen - 17 mars 2010 19:41

Nu så har jag fått tag i en tjej som ska hjälpa mig med bloggdesign.Hon är i fullgång och håller på med den. Så förhoppningsvis blir den klar snart. Kommer även att byta blogg, igen.. hehe. Jobbigt för er läsare jag vet, och jag ber om ursäkt för...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 11:33

Ska börja på ett nytt kapitel i mitt liv nu. Byter blogg, och nu vill jag ha en snygg design till den. Men jag är ingen höjdare på kodning eller liknande, så hjälp behövs!Adda msn om du kan sånt och har lust att hjälpa mig: Mia_Niklas@hotmail.com...

Av mia pekkarinen - 16 mars 2010 09:35


Godmorron! Morronpigg är jag idag, dock har jag jätte ont i magen. Känns som mensvärk, så mensen kanske kommer tillbaka snart?Jag fick aldrig tillbaka min mens efter att William föddes och innan jag blev gravid med Marcus (hade små blodflytingar,...

Av mia pekkarinen - 15 mars 2010 22:07

Hejsan hoppsan! Min dator fungerar inte för tillfället, så jag får blogga via mobilen istället. Idag har sanna vart hos oss! Vi har varit och handlat och vart ute med hunden tillsammans. Och såklart har vi varit med barnen också! Jätte trevligt med s...

Presentation

Bloggar om livet som 18år och tvåbarnsmamma.

William 08.11.25
Marcus 09.12.30

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards