snuttegubbe

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av mia pekkarinen - 11 mars 2010 22:15

      Har inte mycket att skriva om.

Dagen har spenderats med Jenny. Vart och handlat på coop med barnen.

Sedan en lång promenad med hunden. Blev närmare 8km! Goodie Goodie!


Nu ligger barnen och sover, medans jag och jenny sitter som nervrak!
Kanske, säger bara kanske... vi får träffa bandet TH framöver!

Så snacka om att vi är crasy här nu, dock får vi betala en större summa pengar.

Men det är klart värt det! Allt för Bill (Allt för Tom, enligt jenny!).

Gaaaah, kan verkligen inte släppa taget om Bill. Han har invaderat min skalle!!<3

   



Nu kan ni inte neka och säga att de inte är HETA!! *dreggel* !!!<3

Nu ska jag och jenny sova, och drömma om våra hingstar! hihi.. nattinatti.

Av mia pekkarinen - 11 mars 2010 09:58

Jag håller på att bli knäpp, sinnesjuk, psyk.. ja allt!

Det ända som snurrar i min hjärna är Bill, Bill, Bill.

Seriöst, jag behöver snart akut hjälp. Jag är förälskad i en kändis!

Jag kan inte sova på natten, jag kan inte äta, jag kan inte göra något!!

Det är Precis så att jag minns att jag har barn och kan ta hand om dem.

Om jag inte tänker på barnen så är det Bill som gäller!


Hur fan ska det här sluta? Måste bli av med det här NU! NU! NU!

Någon som har/haft samma problem? Hur tar man sig ur?

Jag vill kunna leva ett normalt liv, utan att ha Bill i tanken vart jag än går.

Vill förståss inte glömma av honom eller sluta älska honom,

men bara så att jag kan tänka på annat med!!


Förövrigt så har Jenny bott hos oss i någon dag nu. Vilket hon troligtvis kommer göra några dagar framöver med! Men det är bara kul, så slipper jag vara ensam.
+ att Jenny är lika tokig i Tokio Hotel som jag är, så vi sitter och nördar i dem!!

(Fast jenny gillar mer Tom än Bill).

 

Ännu en video på Bill (TH) ... sorry bitches, han är min!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar om livet som 18år och tvåbarnsmamma.

William 08.11.25
Marcus 09.12.30

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards