snuttegubbe

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av mia pekkarinen - 8 mars 2010 21:02

Nu har barnen lagt sig för natten.
Själv kom jag precis hem, jag va ute på en promenad med Nanne.

Rätt skönt att gå ute på kvällarna nu när det inte är svinkallt!


Jag får inga komentarer nuförtiden! KOM IGEN NU!! ;D

Av mia pekkarinen - 8 mars 2010 16:06

Måndag idag. Ny vecka, Nya krafter. Eller inte..

Idag är jag as trött.

Kroppen värker och jag känner mig som en ihjäl kramad disktrasa!

Funderar på att ta en promenad idag med, fast inte lika lång som igår.

Bara så att man kommer ut i de friska! De är ju så fint väder ute med.


Har suttit och pratat i tel hela morronen. Att de alltid ska krångla någonstans!

Nu är de inte försäkringskassan som krånglar utan ett annat ställe.

Men men, allt har iallafall löst sig nu.


Hm, borde kanske ringa mvc idag, eller ne. Klockan är nog för mycket?
Tror de har tel-tid till kl 15.00, så jag får väll slå dem en signal imorrnbitti.

Måste ju checka mitt nedre så att allt ser OK ut.

Och sedan skaffa mig ett preventivmedel.

Såklart så har jag fortfarande inte lyckats bestämma mig för vad jag ska ha.

Men konstigt nog så lutar de åt piller. Fast jag vet inte..
Får prata med min barnmorska mer om det.

Hon kommer säkert fram till något bra som funkar för mig.


Grabbarna ligger i sina spjälsängar just nu. De ska ha eftermiddagsvila.

Fast ingen av dem verkar vela gå med på det. haha.

William sitter upp i sängen och läser i sin Mumin-Bok.

Medans Marcus sprattlar med armar och ben, ibland tjuter han till. hehe.


Vi hörs lite senare!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar om livet som 18år och tvåbarnsmamma.

William 08.11.25
Marcus 09.12.30

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards