snuttegubbe

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av mia pekkarinen - 7 mars 2010 20:44

Söndag idag då. Sista dagen på denna veckan.

Oftast brukar söndagar vara trista och helt onödiga,

men idag har jag faktiskt haft kul!


Dagen började med att både jag och Niklas va sura och trötta. Inte blev de bättre framemot dagen heller! haha. Båda klagade och var allmänt tråkiga.
Men när vi väl kom ut på en eftermiddags promenad med barnen så blev vi båda på lite bättre humör efter tag! Vi promenerade upp till City i Brämhult och köpte Monster (energi dryck), och mörk choklad. Mums! Sedan promenerade vi hem.

På hemvägen ringer syrran och frågar om vi vill med till Knalleland. Såklart vi ville! Så vi börjar promenera mot knalleland (5km dit). Där snurrar vi runt och sedan går vi och leker på lekborgen med barnen. Sedan promenerar vi samma väg hem, ytterligare 5km!! Och Niklas åker hem.


Nu på kvällen har jag haft lite barnvakt. hihi. Fast bara i typ 30-40min.
Jag solade nere i stan med syrran och hennes barn.


Föresten, snacka om att jag har ont i benen. Inte för att klaga, men de är faktiskt sant! Först promenera typ 1-2km till City, sedan hem igen 1-2km.
Sen till Knallaland 5km, och hem 5km.
Har alltså ca gått 1,2mil - 1,4mil idag!!!

Får verkligen se det från den posetiva sidan.. Måste ha förbrännt as mycket fett!!

Dock värker fötterna, och jag kommer ha träningsvärk i benen, och i armar med.

(Iochmed att jag puttat vagnen hela tiden med barnen i).


Det känns fortfarande overkligt att jag sett en utav mina idoler - Bill Kaulitz!!<3

(Min andra är Pink!).


Godnatt folket.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar om livet som 18år och tvåbarnsmamma.

William 08.11.25
Marcus 09.12.30

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards