snuttegubbe

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av mia pekkarinen - 4 mars 2010 20:56

Har vart ute och gått med barnen i den nya vagnen, As kul!

Jag är verkligen helt nöjd med den, hittills iallafall. hehe.

Tog lite bilder med, men kameran dog. Så nu står den på laddning.

Därför kommer de dröja någon dag innan bilder dyker upp.

Ska ju ha med kameran imorrn på min lilla resa.

Så jag laddar upp bilder på vagnen och resan på lördag skulle jag tro.


Imorrn kommer iallafall pappa Niklas och ser efter ungarna.

Han klarar de nog galant. Hoppas vi allafall! hehe.


Ne nu ska jag ut med hunden, sen hoppa in i duschen.
Så anntingen hörs vi imorrn innan jag åker iväg, eller på lördag!<3

Av mia pekkarinen - 4 mars 2010 15:45

Jag är jätte glad nu. Imorrn är jag barnledig från 16.00-01.00

Känns faktiskt jätte konstigt att åka iväg från barnen hela dagen,

Men de kommer nog gå hur fint som helst. Vet att barnen är i trygga händer!
Min mamma (dvs barnens mormor) passar barnen från 16.00-17.00,

Sedan kommer barnens pappa Niklas och tar hand om barnen resten av kvällen.

Kan vara bra att komma ut lite. Och jag ska på något jag aldrig vart på förut!

Så det ska bli spännande och förhoppningsvis skit kul!!


iiih, dreams come true!<3


- Säger inte vart jag ska, men bilder och annat dyker upp på lördagen -

Av mia pekkarinen - 4 mars 2010 11:50

Datorn la av igår, så tyvär blev de inga inlägg alls. Men nu så!


Hämtade ut syskonvagnen igår.

Haha, Jag gick hela 3km för att hämta vagnen, och sedan 3km hem igen!
Ja, jag va helt desperat! Ingen kunde hämta vagnen med bil igår.

Så jag promeneradde. Bara bra, fick lite motion där med! Vilket behövs.

Senare in på dagen kom Sanna på besök. Trevligt. Mer än det hände inte igår.


Idag däremot har jag fullspeckat schema. Jag ska tvätta kl 14.00
Och efter tvätten ska jag ut och åka pulka med William. Ska bli roligt.

Tar med kameran så kanske jag hinner slänga in bilder senare ikväll.


Ja vad mer ska jag skriva? Har faktiskt inget mer att berätta.

Fick många komentarer i förra inlägget om föräldrapenning.

Jag vet faktiskt inte om texten stämmer till 100%, jag kopierade den från en annan bloggare. Men jag ska prata med försäkringskassan om det iallafall.

Och än sålänge har jag inte panik när de gäller ekonomin, Marcus är ju så liten än. Sen så börjar jag jobba vid nästa års-skifte! (2010/2011).


Aja, hörs antagligen senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggar om livet som 18år och tvåbarnsmamma.

William 08.11.25
Marcus 09.12.30

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards